poniedziałek, 14 marca 2016

21. So come rain on my parade, cause I want to feel it

 Hej. Cóż... Taka długa nieobecność, tak myślę, była spowodowana brakiem weny. Chociaż kiedy już się pojawiła, to powstało dość sporo. Chyba bardziej chodzi o małą aktywność. Tak. Zdecydowanie tak. Cóż. Polska :) Ostatnio bardziej biorę udział w forach, jeszcze większy niż kiedyś. Oczywiście, zaglądam na polskie blogi, ale prace bliższe moim raczej znajduję za granicą. No i zawsze z łatwością można się powymieniać uwagami, komplementami itd. Ok, koniec chwalenia! Chociaż jest czym. Nam do nich jeszcze trochę.
 Do tego pościku wrzucam dosłownie wszystko, co stworzyłam od świąt. Było mi nawet wstyd, że tyle czasu minęło, ale było, minęło.
 Pozostawiam go wam - wytknijcie mi wszystko. Naprawdę, potrzebuję tego. Styl chyba mi się znowu pozmieniał, czasem nie mam pojęcia, co robię xD Ale robię! Wzięłam się nawet za manipulacje, mimo że zawsze patrzyłam na nie z wielką niechęcią (może z braku zdolności i przekonania, że mogłabym je stworzyć).
EDIT: Chyba zrobię nowy szablon. Aczkolwiek wątpię w moje zdolności co do niego. 
Miłego dnia! V.

#sygnatury

#blendy

#manips

6 komentarzy:

  1. Czyżbym była pierwsza?! O ja!
    No to tak. Podoba mi się szalenie trzecia i czwarta sygnatura :) Oraz nagłówek! Te prace wymiatają. Mój ukochany minimalizm. xD
    Po proszę więcej takich prac tylko z żywszymi kolorkami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja będę druga.
    Pierwsza i trzecia sygnaturka są zajebiaszcze. Cudowne kolory.. i ogółem wszystko. Ta fotomanipulacja też całkiem spoko, kiedyś tylko bawiłam się w zmienianie koloru oczu, ale nic poza tym.
    Przypomnij mi na weekend to ci zrobię bazę i może w końcu będziesz częściej notki dodawać c:
    <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w pierwszej i ostatniej sygnaturce. :D Nie przepadam za tym Ogórasem z pierwszej, ale muszę przyznać, że tu prezentuje się naprawdę dobrze. ^^
    Ostatnia jakby za mgłą, ale jednak wszystko ładnie się komponuje.
    Kociak poleca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łiii, nagłówek jest świetny! Podoba mi się najbardziej ze wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń