sobota, 31 października 2015

19. Trick or treat? You must choose!

 Hallo! Halloween!... Czekałam na to cały rok. To tylko kolejny argument za, by ruszyć tyłeczek i porobić coś mhrocznego. Porobiłam mniej niż myślałam, ale to dlatego, że w tym tygodniu zrzucono na biednego Vicka za dużo rzeczy. Ale jak już coś zrobiłam, to z ogromnym serduchem. Za rok będzie o wiele bardziej spektakularnie. 
 Tak, wiem, miało być o 20, i samym tym faktem (oraz częstym marudnym wspominaniem o tym) doprowadzałam Kociaka do podenerwowania. Przepraszam, jeśli się rozczarujesz :( Co miałam w planach? Rodzinę Addamsów, czarownice... Ale wystarczy mi to, co jest. A tamto pewnie jeszcze zobaczycie, pewnie nawet w tym roku. Coś się we mnie przebudziło. Jeśli chcę, Halloween może trwać wiecznie.
 Okej, teraz drugi raz przygotowuję się na zbesztanie. Wszędzie... czerwień, czerwień i... fiolet. Wybaczcie! Ten dzień bez tych kolorów jest dla mnie nie do wyobrażenia, no i fakt, że je uwielbiam... Co do ilości, myślę, że paczuszka to wynagrodzi. Zebrane przeze mnie obrazki plus kilka moich ulubionych dla paczki premium, dla tych co mi pomogli. Są świetne, użyłam wielu z nich i po prostu... Mają klimat. Niekoniecznie wesoły. Przeczytajcie regulamin, i zostawcie komcia, jeśli ją pobieracie! Osoby, które reklamowały mój button, przypomnijcie mi swoje e-maile ;)
 Teraz przyuważyłam, że zapodział mi się gdzieś stock z fajną dynią do wykorzystania, ale nie chcę już przedłużać, dlatego czymś ją zastąpię. Tymczasem... Pozostawiam was z tym, zaledwie cząstką moich możliwości, lecem oglądać Scream Queens i mam nadzieję, że dzięki tym pracom chociaż troszkę wczujecie się w Halloween...

#ikony

#sygnatury

#blendy
*niezdecydowana*

#stocki
Z ostatniej chwili - wpadłam na to, by urządzić losowanie, mały konkursik, jak już będzie trochę więcej obserwatorów... Cóż, to tylko zarys. Ale może być ciekawie ;)

4 komentarze:

  1. Zakochałam się w sygnaturkach. *_*
    Paczka stocków wygląda smakowicie, a gif fajnie zwieńcza helołinowego posta.
    Wesołego Halloween! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Do komentarza powyżej - niezła reklama.

    Do Vicuś - <3 pierwsza sygnatura totalnie skradła moje serducho. Jesteś niesamowita i zrobiłaś tak duże postępy! Tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero mam neta <3
    Yay, Vic, zakochałam się w pierwszej sygnaturze i ostatnim nagłówku *_*

    OdpowiedzUsuń