sobota, 24 października 2015

18. And if you don't know now you now, I'm taking back the crown

(c) Panic! At The Disco - zakochałam się.
 Heeej! Wiecie, jak boli, kiedy widzę ile jest wejść, a nikt nie daje znać, że tu jest?... ;/ Na szczęście robię grafikę w głównej części dla siebie, co nie? 
 Ugh. Nie, nie będę się denerwować, bo trwa dobry miesiąc i zbliża się jedno z najlepszych świąt. Notka krótka, ponieważ zbieram siły na... Halloween! Baner zrobiony, a ja staram się pohamować mój entuzjazm. I próbować zapomnieć, że Polski nie da się porównać do takich Stanów, jeśli chodzi o obchody... Jak już się przeprowadzę, to będę za stara, no... :c Ale cóż. Halloween to kolejny dowód, że czas ruszyć tyłek i w sumie usprawiedliwienie, bo mogę zaszaleć. Jakbym tego normalnie nie robiła. 
 Cóż, co do reszty, sygnaturka mi się podoba, nagłówek to pierwsza współpraca która wyszła mi nadspodziewanie dobrze. Nie pozostaje mi nic innego, niż zaprosić szanownych obserwatorów do komentowania, podarowywania mi propozycji i pomysłów, oraz oceny! Zróbcie mi ten prezent. Za dwa miesiące mam urodzinki, i marzyłaby mi się poprawa sytuacji... Przynajmniej shejtujcie mnie pod notką helołinową. Do zobaczyska 31 października! ♥


#sygnatury

#blendy
♥ z Shandie ♥

2 komentarze:

  1. Malutko tych pracek dziś, ale są naprawdę świetne! Ciężko wypowiedzieć się na ich temat coś więcej, ponieważ naprawdę są przepiękne.

    Wstawiłam button na Rosalainess :)
    Faith [rosalainess.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstawiam button na Land of Grafic :)

    OdpowiedzUsuń