sobota, 3 października 2015

17. So leave the light on, I’m coming home. It's getting darker but I'll carry on

 
(c) pixelguts ♥

 Halo alo! Skromniutki, ale pełen *chyba pozytywnych* małych, malutkich zmian! Minął miesiąc. Zaraz będę się tłumaczyć, ale najpierw... A może jednak nie. Czemu tak późno, mimo obietnic? Bo to mój pierwszy rok w liceum, nowi ludzie, szkoła, w zasadzie 3/4 mojego życia zmieniło się, mam laptopa, zwierzątko... Prawdziwe zwierzątko. Kotka. Jest dziwnie, ogółem, ale jakoś żyję, chociaż na początku było mi trudno wszystko razem pogodzić. Dalej jest, ale nie tak tragicznie. W międzyczasie przeżywałam jeszcze Sherlocka... No, wiecie. A ja tak z x ileś razy bardziej. Sherlock...
 Jestem zadowolona z dzisiejszej notki. Naprawdę. Może dlatego, że po prostu mi się podobają te sygnaturki, i, zobaczcie, w którą stronę to powoli zmierza... Mhroczność! Zrobiłam w końcu dobrą kompozycję na bannerze, więc... Będzie coraz lepiej. Moje serducho nastawiło się już na halloween, na którym będę się skupiać cały ten miesiąc. Także wiecie, czego się spodziewać ;)

#sygnatury
współpraca z Desari

#bannery
*on jest taki piękny. kocham siebie za tą mhroczność. tak, piszę rzeczy niemożliwe dzisiaj.*

 Tak, wiem, że dwa te same teksty, ale nic nie poradzę. Bmth to moje życie. Zostawcie komentarz, koniecznie w końcu napiszcie, co byście chcieli zobaczyć. Miłego! ;*

3 komentarze:

  1. VICTIIIIIIIIIM. Przestań robić takie ładne rzeczy, czuję się niedowartościowana. xD
    Najbardziej podoba mi się pierwsza sygnatura, ale mówiąc szczerze ciężko mi było wybrać. :>

    Komentarz krótki, bo notka króka. xD
    Pozdrawiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sygnatura z... Taylor? Kocham takie kolory.
    A w następnej notce, chcem zobaczyć nagłówek. I współpracę. Ze mną.
    <3

    OdpowiedzUsuń