wtorek, 25 sierpnia 2015

16. True friends stab you in the front

*najlepsze lyrics jakie mogło być*

 Hej, hej! Dzisiaj króciutko, bo też szybko dodałam post, a znowu strasznie dużo się u mnie nie dzieje. Jeśli tu jesteś... To widzisz nowy szablon główny! Jak wrażenia? Może być? Trochę się pobawiłam, i kocham swój minimalistyczny minimalizm. Może wam się wydawać za mało, ale ja po prostu tak lubię. Chatbox nadal istnieje, został przeniesiony w dziwne miejsce na dole, obok komentarzy, i fajnie by było, gdyby ktoś zaczął konwersację ;) Co do notki... Olly, Olly, i Oli! Panowie, którzy bardzo dużo dla mnie znaczą. Z tym drugim mogłam się bardziej postarać, i postaram się. Chciałam po prostu już odsłonić nowy szablon. Jadę dzisiaj do babci *znowu* i trochę tam posiedzę, więc to też ma znaczenie. Następna notka będzie już w nowym roku szkolnym... Chyba że będę chciała jakoś fajnie pożegnać te wakacje! Z dumą muszę jeszcze napisać, że od niedzieli jestem tak strasznie z siebie zadowolona, jak jeszcze nigdy. W ciągu jednego dnia zrobiłam 4 szablony, a całą dzisiejszą notkę od wczoraj (pewnych rzeczy nie dałam. cii) *publikuję godzina 12*. No. To jest dla mnie typowe. Zero weny, a jak już przyjdzie co do czego, to wyrabiam się w dwa dni. Sami oceńcie, czy wychodzi mi na dobre ;) I koniecznie napiszcie, co sądzicie o szablonie! Enjoy ♥

#ikony
 

#sygnatury
http://funkyimg.com/i/21ptW.pnghttp://funkyimg.com/i/21ptV.png
http://funkyimg.com/i/21ptX.png

 Widzę, ile osób zagląda na tego bloga. Jakieś 2% z nich dodaje komcia. To... naprawdę przykre :/ Dziękuję tym osobom, które przez ten cały rok wspierały mnie <3 Nie, nie przestanę dziękować. Jeśli komentujecie, zostawiajcie linki do swoich blogów ;)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A więc: Po pierwsze - OLLY! *O* LOVE U SOOOOO MUCH! Już mnie zabiłaś i jestem teraz w raju ^.^
      Te ikonki... on jest taki happy na nich!! omg xD
      A sygny... no cud, miód i malinka! <3 Kocham go i kocham Twoje prace, więc fangirling mi się włącza xD
      Świetne kolory dobrałaś i stocki ^.^ Wszystko jest takie spójne i... awhhhhh *o*
      Nie potrafię nic więcej napisać, bo po prostu jestem pod wielkim wrażeniem xD
      Pozdrawiam Cię serdecznie!
      Forain

      Usuń
  2. Unni, kociam ostatnią sygnaturkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się szablon główny, a w szczególności kolorystyka. Ogólnie to podoba mi się w twoich pracach i ich delikatność.
    Pierwsza i druga sygnatura zawróciły mi w głowie, ale ikony i ostatnia sygnatura również są ładne. ;-)
    Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wowow :D mam pytanie... Czy mogłabyś zrobić dla mnie szablon szablon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienia wykonuję tylko na Zaczarowanych Szablonach. ;)

      Usuń