piątek, 21 sierpnia 2015

15. You're scared, I can see you tremble, fill out shadows like a stranger

  
@ pixelguts. ♥
 
 Hej, hej! Jak tam koniec wakacji? *To powinny być zakazane słowa. Koniec wakacji* Pewnie zauważyliście, że moje życie ma straszną tendencję do opóźniania wszystkiego, czymkolwiek to jest. Laptopa jeszcze nie mam, aczkolwiek dzisiaj skończyłam pracę. Z wielką szramą na brodzie od patyka z hibiskusa... Boli.
 W tym tygodniu byłam w Bielsku, pomagać z kuzynką ciotce w jej organizacji. Cały dzień przeprowadzałyśmy warsztaty z niepełnosprawnymi, i... Było naprawdę fajnie. Dowiedziałam się, że ciocia ma strasznie dużo pomysłów, na... pomaganie. I biznes. Podsunęła nam pomysł, który wymaga lekkiego dopracowania, i będzie potrzebował przede wszystkim pracy i czytelników. Będzie to związane z ciuszkami i blogowaniem. Omg, nie lajfstajl!... Przysięgam. Jeśli chodzi o grafikę... Znowu robię coś innego, i podoba mi się, chociaż to jeszcze nie  to. Tak, jestem dla siebie wymagająca. Tak, wciąż twierdzę, że nie jestem zbytnio dobra. Ale postanowiłam w końcu wrócić do szablonów. Wykorzystać jeszcze ten tydzień, który mi został, mimo pracy i tego, że pewnie znowu prześpię go u babci. Dzisiaj mam dla was malutko rzeczy, ale zrobiłam tutorial. Dziękuję Kociaczkowi i Desari za zdecydowanie i wybór! Postanowiłam, że żeby go dostać, będzie tak jak ze specjalnymi paczkami. Wystarczy, że napiszesz w komentarzu swój e-mail, lub gg, i wyślę Ci hasło do tej paczki ;) Zobaczymy, czy wyjdzie. Myślę, że warto. Możliwość zobaczenia, od bardzo długiego czasu, co tak naprawdę siedzi w moich pracach. Zwłaszcza, że co chwilę robię coś innego. No cóż. Koniec pieprzenia, enjoy and please, napiszcie co o tym sądzicie! :)

#sygnatury
 

#blendy
http://funkyimg.com/i/21ipT.pnghttp://funkyimg.com/i/21ipP.png

#tutoriale
http://hostuje.net/file.php?id=674644681b650be06f3aff1eee4e6257 
*omg, blogger, coś ty zrobił z tym napisem??*

 Postaram się w następnej notce zrobić coś naprawdę ładnego. Przysięgam! Jeśli chodzi o 'cdn' urodzin, mam... pewien pomysł. Top secret. Trzymajcie się cieplutko i korzystajcie z wakacji, do następnego! :*

7 komentarzy:

  1. Miałam napisany już komentarz, ale kliknęłam w tutorial i zniknął :))))))
    Napiszę więc teraz w skrócie, że oba blendy i pierwsza sygnaturka są przepiękne, i nie można wybrać ulubieńca :) Czekam na post, kiedy to powiesz, że prace są świetne!

    W sumie poproszę o ten szablon: hipsars@gmail.com :)
    PS. Przepraszam za tak krótki komentarz, ale miałam tak pięknie przygotowany poprzedni i jednym kliknięciem mi zniknął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oraz tutorial jest prawdopodobnie źle opieczętowany hasłem :)

      Usuń
    2. *blogger*, nie przejmuj się ;) Dziękuję.. Ale chyba jeszcze trochę poczekasz. Jeśli chodzi o hasło, to specjalnie tak. Prawidłowe hasło wyślę na maila ;p Pozdrawiam ♥

      Usuń
    3. Ahh, to musiałam się troszkę zmieszać. To w końcu tutorial był na hasło, a nie szablon. Co do bloggera, to denerwuje mnie to, gdyż na innych stronach komentarze zostają, a blogger tak po prostu je sobie usuwa ;;
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ale super pracki zrobiłaś ^^ Matko... zakochałam się w pierwszej sygnie na zabój! <3 Jaka ona awjkfskvbkjdr *o*
    Poza tym... blendy! Ja się pytam: jak? xD Też chcę umieć takie :D Są bardzo estetyczne i pomysłowe. ^.^
    Oczywiście prosiłabym o hasełko :D Z chęcią zobaczę tutorial ;)
    Pozdrawiam!
    Forain - dawniej Natx
    mail: wishniowao.o@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli Forain?.. No cóż ;p Hasełko postaram się wysłać dzisiaj, dziękuję za komplemenciki <3 Pytasz się: jak?... Nie wiem. Ja się po prostu bawię. Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Świetne prace :D Moja ulubiona to ostatnia :D
    Chciałabym spytać, czy mogę poprosić o hasło do Tutorialu?
    katieverminguez@gmail.com
    Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń