czwartek, 16 lipca 2015

14. Don't wake us up, we'd rather just keep dreaming (cos' the nightmares in our heads are bad enough) ~ 1 urodziny Dark Flames

 Hej :) Co się tak cieszę? Powinnam dostać w tyłek, za trzy dni opóźnienia. Ale teraz myślę, że 16-stego to dobry dzień. Nie będę się wam tłumaczyć, to przez moje problemy i małą ilość prac ;x Ale przy okazji mogę zrobić coś dla osoby, która jest dla mnie ważna, i miała wczoraj urodziny.
 To już rok... Nadal pamiętam tą, wtedy wątpliwą, decyzję, żeby spróbować z prywaciakiem. Może nie udało mi się dodawać tylu prac, ilu chciałam, ale udało się. No i w zasadzie zebrałam grono osób, które tu zaglądają i naprawdę chce im się komentować. Myślę, że dodam  dodatek do tego posta, ale cii... To na razie tajemnica. Tymczasem przechodzę do sedna.
 Nie było by mnie w blogosferze gdyby nie wspaniali ludzie, jakich miałam przyjemność poznać. Mimo że tyle nas dzieli, to dogadujemy się i jest całkiem miło! Pamiętam o wszystkich, zaczynając od moich początków, aż do teraz. Nie wiem czemu o tym piszę, po prostu... Grafika jest już częścią mnie, w tym także wy, którzy ją tworzycie, czy nawet podziwiacie i oceniacie. Mam nadzieję, że ten blog dalej będzie funkcjonować, i za rok będę mogła jeszcze bardziej się postarać.
 Przez mój nieplanowany wyjazd na wakacje, stworzyłam... specjalną paczkę dla obserwatorów! Może jest ich niewiele w porównaniu do innych, ale są to za to naprawdę bliskie mi osoby. Wystarczy podać swojego maila i upewnić się, że obserwuje się mojego bloga, a ja wyślę hasło. Są tam moje ulubione textury (credits na da.) A teraz... cóż, bez zbędnego gadania. Nie potrafię nic innego, jak jeszcze raz podziękować, nie kopać siebie mentalnie w tyłek, i zaprosić do postu ♥

#ikony

#sygnatury
http://funkyimg.com/i/Z5Xm.png
http://funkyimg.com/i/Z5Xo.png
http://funkyimg.com/i/Z9VF.png
http://funkyimg.com/i/ZbF5.png

#blendy
http://funkyimg.com/i/ZbF6.png 
http://funkyimg.com/i/ZbFQ.png
 współpraca z Shandie ♥

#packs

  No to jeszcze raz, dziękuję za całe wsparcie, za mentalne kopniaki, zmartwienia i szczerość do bólu! ♥ I oby do następnego roku ;) *pamiętajcie o dodatku, który ukaże się w nast. tygodniu!*
 P.S. Wczoraj urodziny miał Olly (Y&Y)!!! ♥

8 komentarzy:

  1. Bardzo gratuluję tego roku. Choć notka dość uboga jak na urodzinową to nie jest źle :D Najbardziej podoba mi się trzecia sygnaturka i 1 oraz 2 blend. Cuda <3
    Obserwuję od dawna, mój email majlena628@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaję sobie z tego sprawę, dlatego postanowiłam stworzyć dodatek :x No i dziękuję ♥♥

      Usuń
  2. Gratuluję tego roku i wszystkiego najlepszego! Urodzinowa notka dosyć uboga, ale myślę, że dobrze się tak stało, bo mamy tutaj prawdziwe cudeńka. Wszystko mi się bardzo podoba, ale jeżeli miałabym wybierać ulubieńca, to na pewno pierwszy blend wygrywa wszystko!
    Obserwuję od bardzo dawna, mój email: hipsars@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, kurczę.. Nie bijcie mnie tak bardzo :/ Dziękuję ♥ Mam nadzieję, że dodatek to wynagrodzi.

      Usuń
  3. Już na starcie chciałabym życzyć blogowi wszystkiego najlepszego. Kolejne latka miną też szybko i dalej będziemy mogli podziwiać twoje prace.
    Od razu chciałabym wspomnieć, iż jestem dumnym obserwatorem twojego bloga i poproszę o hasło. Mój email: rosesylla.de.marie@gmail.com
    Wszystkie twoje prace są niesamowite, chociaż mnie najbardziej podobają się twoje sygnatury, które są naprawdę… Ah! Do tej pory zachwycam się nad drugą i trzecią i czwartą, jednak w pewnym momencie nie mogłam oderwać wzroku od wszystkich pięciu ikon (koloryzacja na tej ostatniej jest niesamowita). W oko szczególnie wpadł mi też drugi blend – lubię ten styl, a ty w ciekawy sposób rozmieściłaś postacie.
    Podsumowując – jestem zachwycona z całości postu, ponieważ dla mnie bardziej liczy się jakość, która jest tutaj bardzo bardzo bardzo dobra. <3
    Kradnę paczkę z ulubionymi teksturami i czekam na hasło. ;-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Postaram się robić więcej sygnaturek, zwłaszcza że są moimi ulubieńcami. Mam nadzieję, że pociągnę dalej i będzie coraz lepiej.
      *No i oczywiście mogę podać, co zrobiłam z koloryzacją w tej piątej 'sygnaturce' ^^* Jeszcze raz dziękuję <3

      Usuń
  4. Gratulacje z okazji urodzin bloga!
    Podoba mi się czwarta sygnatura i drugi nagłówek :D
    BTW. chciałam pobrać stocki, ale nie są zalinkowane :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje opóźnienie...
    Cóż... notka jest ciekawa. Fajnie wyglądają sygny i blendy. Dziękuję za sygnaturkę... To wiele dla mnie znaczy. Naprawdę...
    Pobrałabym na pewno materiały, ale nie są zalinkowane.
    Życzę ci, byś nie traciła wiary w siebie!
    Trzymam kciuki za kolejne lata.
    Mój mail: wishniowao.o@gmail.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń