czwartek, 5 lutego 2015

10. I've got an elastic heart

 
(c) paynetrain23 ♥♥♥

Witam! Szczerze przyznam, że w końcu choć trochę udało mi się uwolnić od 'Grey'owego szału', choć...Później i tak będzie gorzej. W zasadzie to ja każdą pierwszą lepszą książkę przeżywam. xd Chociaż nie. Słyszeliście już Elastic heart, Sii? Ta piosenka jest po prostu przepiękna. Teledysk jest...brak mi słów, tak samo z przesłaniem. Oczywiście znaleźli się ludzie, którzy potrafili określić cały ten temat jako 'pedofilię', ale są to ludzie głupi, o małych rozumach, którzy biorą wszystko stereotypami i dosłownym rozumowaniem, i musiałam to napisać. Powstrzymuję się, żeby nie pisać o tym więcej, bo wtedy 3/4 notki było by o tej piosence. Zachęcam was tylko do przeczytania o co chodzi z tym teledyskiem, co Sia próbuje nam przekazać, do wsłuchania się. Dla mnie jest to taki sam, może nawet większy sukces, jak ze Chandelier. Poza tym...za pierwszym razem w ogóle nie poznałam Shii LaBeoufa. o.o Zmienił się, ale jest idealny do tej roli. ♥
 Ten tydzień zdecydowanie jest tygodniem wyzwań. Próbowałam zupełnie nowych rzeczy, o których myślałam, że mi nie wychodzą (nadal nie wychodzą, ale chociaż przekonałam się, że nie są aż tak trudne!). Poza tym, uzależniłam się. HOH albo SP. SP albo HOH. A później jeszcze sprawdzić GT. Specjalnie dzisiaj dodaję ten post, ponieważ wyjeżdżam. W końcu! Jako tako nic się nie zmieni, oprócz tego, że nie będę tworzyć żadnej grafiki. Co jest w pewien sposób smutne... Myślę nad tym, czy by nie zmienić głównego, chociaż pewnie ograniczyło by to się do stworzenia nowego nagłówka i zmienienia kolorów. Jakoś tak podoba mi się ten układ. Chociaż...nic nie wiadomo. Na prędko zaczynam nagłówek na SP, jak wrócę, to go dokończę, bo w końcu pojawiło się to wyzwanie! W nic nie wierzę, ale...warto próbować. Prawda?
 Wybaczcie, że tym razem bez dodatków. Postaram się na nich skupić w następnej notce.

#sygnatury


#blendy


#bannery


#inne


 Jeszcze ze smutkiem muszę stwierdzić, że...nie potrafię wrócić do tego starego, dobrego szablonowego stylu. Po prostu nie potrafię. ;( Wątpię, żeby mi cokolwiek wychodziło, ale chociaż tak jak tworzę teraz, podoba mi się i w pewien sposób jestem w tym ogarnięta. Żadne tutki nie pomagają, przeglądanie starych PSD...Nic. Więc na razie dam sobie z tym spokój. Nie mam nawet chęci wziąć się za ten cały css. 
 Ale w zasadzie ważna jest różnorodność. Trzymajcie się i koniecznie napiszcie, co i kogo chcielibyście zobaczyć w nast. notce, szczególnie jeśli chodzi o dodatki! ;*

5 komentarzy:

  1. Widziałam piosenkę ^^
    Jest wprost genialna xD
    Prace wszystkie są przecudowne. Nie mam faworyta. I blendy i sygny i banner i tapetka (?) są genialne <3
    Ja z miłą chęcią zobaczyła bym w kolejnej notce jakieś pracki o tematyce filmowej xD nie będę narzucać konkretnych, ale coś z ostatnich fajnych filmów fajnie było by zobaczyć :D
    Pozdrawiam!
    Natx

    OdpowiedzUsuń
  2. Elastic Heart? Znam z The Catching Fire <3
    W notce oczywiście sygnatury przebijają szkło ekranu mojego laptopa swoją zabójczością *-*
    Nie wiem jak to możliwe, to na pewno czysty talent, że wyglądają na takie proste, a są jednocześnie takie pomysłowe i wyróżniające się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek cudowny - od kilku minut na niego patrzę i nie mogę się napatrzeć na tą kompozycję na te kolory i głębie jaka emanuje z niego. W twoich pracach podoba mi się odmienność i oryginalność - cieszę się że nie powielasz innych tylko sama starasz się robi coś innowacyjnego i innego.

    / reinwencja.blogspot.com/

    / reinwencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post i fajny blog z grafika zapraszam na mój blog z grafika : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piąta sygnatura najlepsza. <3 A ogólnie, to podoba mi się też ten pierwszy blend.

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń