poniedziałek, 23 marca 2015

Krótka informacja

 Hejka. Od ponad trzech tygodni mam problemy z komputerem, i naprawdę chciałam wierzyć, że dam radę i dodam post.. Jeszcze na wiosnę. Ale odpada. Po zainstalowaniu nowego systemu wszystko przepadło, m.in. nowe prace, a komputer i tak szwankuje. Nie zawieszam bloga, ale na razie muszę się wstrzymać. Kiedy tylko coś zaskoczy... Post się pojawi.
 A tymczasem wiem, że niewielu zobaczy ten post, dlatego chciałabym coś komuś napisać. Pewnej bardzo dla mnie ważnej osobie, która ma dzisiaj urodziny.
 Brakuje mi już słów, oraz nie chciałabym się zbytnio zdradzać z tym, co... niecnie planuję, dlatego mojemu Szandusiusiowi powiem tyle, że strasznie cię kocham i naprawdę, nie przestawaj robić tego, co kochasz <3 Nie liczą się wszyscy, którzy cię kiedykolwiek zawiedli, liczysz się ty. Dziękuję, że zawsze przy mnie byłaś, m.in. w tym okresie kiedy zaczęłam marudzić, nie tylko nad moją grafiką.
 Dziękuję za wszystko, co kiedykolwiek dla mnie zrobiłaś. I pamiętaj.. każda dobra rzecz kiedyś do ciebie wróci. <3

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny post. Jeśli ci się spodoba mój blog to zapraszam do obserwacji. Przepiekne szablony i inne grafiki

    Zapraszam : http://graphicnina-grafika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń