środa, 28 stycznia 2015

9. 50 shades of fucked up!

(c) bonesnap...♥

 Hej! Dzisiaj zdecydowanie mniej różności niż ostatnio, ale to wynika z braku czasu i...lenistwa. Maybe. To ostatni mój tydzień przed feriami, w które ciężko mi powiedzieć, co będę robić. Na pewno nie pójdę na premierę Greya...a) wersji od 16 brakuje pewnych scen, b) nie podobają mi się aktorzy. Marudzenie? Film ponoć ogółem słabszy od książki. Co nie przeszkadza mi kochać piosenek <3 Ale i tak marudzę. Giń, Rito! Pomijając Greya, naprawdę nic mi się nie chce. Jeszcze chyba nigdy tak nie miałam, że po prostu nie mam na nic sił. Wystarałam się o tutka, gdyż pewna osoba mnie o to prosiła. Poza tym, będę siedzieć na polskim forum graficznym Graphictoday (nagłówek już się szykuje!) szczególnie nad odświeżaniem i wyzwaniami. Naprawdę, fora to dobra rzecz. Wystarczy, że zgromadzi się dużo osób...Do czego was z całego serducha zapraszam! I pamiętajcie, żeby zapoznać się z regulaminem, zanim weźmiecie się za tutorial! ;)

#sygnatury

#bannery

#tutoriale

#tapety

 Cóż, piszcie, co byście chcieli zobaczyć w następnym poście. Przede wszystkim bezpiecznych ferii życzę tym, którzy jeszcze je spędzają oraz tym, którzy są w takiej sytuacji jak ja. A tym, którzy są już po i są cali, gratki!

6 komentarzy:

  1. Ale dużo ślicznych rzeczy *-*
    Wszystko bardzo mi się podoba, a najbardziej chyba ostatnia sygnatura. Uh, naprawdę trudno wybrać. Druga też jest niesamowita, chociaż odrobinę nie przypadły mi do gustu te plamiste rozjaśnienia. A co do pierwszej, to trudno w ogóle się wypowiedzieć, jest... wow.
    Pozdrawiam i życzę Ci duuużo weny x.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sygnatury są świetne! Ostatnio mam jakiegoś bzika na punkcie takich sygnatur czy nagłówków. Po prostu... Aaaaah, podobają mi się tak bardzo :)
    Grey... Wszędzie teraz Grey Grey Grey! Zbrzydło mi, mimo tego, że nie oglądałam, nie czytałam ani nawet nie sprawdzałam jakiegoś streszczenia. Ja po prostu czuję że to nie moje klimaty, hah :)
    Pobrałam sam obrazek tutoriala... :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zwolenniczką, nie kocham absolutnie Greya, nie lubię filmu, wręcz nie trawię. Czytam, nie oglądam. A sygnaturka była po prostu prześwietna. ;)
      Dziękuję ♥

      Usuń
  3. :O Jak to się stało, że mnie tu jeszcze nie było? :O
    To wszystko jest cudowne! *-*

    OdpowiedzUsuń