środa, 14 stycznia 2015

8. You're the fear, I don't care, Cause I've never been so high

(c) xlozx

 Hejka! Z dzisiejszej notki jestem nawet zadowolona, mimo tego, że dodana została tak późno. Właściwie wszystko robiłam dzisiaj, jako że nie wytrzymałam i zostałam w domu. Choruję dwa razy do roku, lecz tym razem grypa nie poddała się tak łatwo. Właściwie na nic nie miałam weny, nie potrafiłam i chyba nadal nie potrafię skończyć dwóch zalegających rozdziałów. To właściwie cud, że cokolwiek zrobiłam. Z ocenami już spokój, to co się dało...poprawiło się. I znowu to zdziwienie, że pierwszy semestr tak szybko minął. A teraz będzie jeszcze gorzej. Nie przedłużając. Przygotowałam ikony, które zrobiłam do jakiegoś challenge'u na Shadowplay, dwie sygnaturki, dwa blendy i paczkę stocków. Poza tym, nie bijcie, że prawie wszędzie jeden i ten sam tekst. Zakochałam się w Love Me Like You Do Ellie Goulding, chociaż za nią nie przepadam, a piosenka bodajże pochodzi z filmu...50 Shades Of Grey. Oh.

ikony

sygnatury


blendy


Przypominam o czytaniu regulaminu. Jeśli cokolwiek pobierasz, poinformuj mnie o tym pod notką.

 Robię to z premedytacją. Oczywiście, że wiem, że ta piosenka jest z tego filmu. Idealnie pasuje. Cóż, gratki, że chociaż ona wyszła. 
 Może ktoś ma jakiś pomysł, co by chciał zobaczyć w kolejnej notce? Śmiało. ;) Życzę dużo zdrówka i szalonych ferii, do zobaczyska! Vic

2 komentarze:

  1. Naprawdę bardzo ładne sygnaturki, ikonki i blendy. Nie mam się czego przyczepić. Oby więcej takich notek. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całego posta najbardziej podoba mi się 2 sygnatura oraz 2 nagłówek. Pobieram stocki ;)

    OdpowiedzUsuń