niedziela, 21 grudnia 2014

7. And I don’t care it’s obvious, I just can’t get enough of you ~ notka specjalna

 
Hej wszystkim! Siódemka to magiczna liczba nie tylko w świecie HP! ;] Długo przygotowywałam się na tę notkę, i...szczerze mówiąc, to te prace najpierw mi się podobały, a teraz tak...średnio. Ale chociaż się pojawiła. Właściwie nie mogłam przegapić takiej okazji, jak moje urodziny. Nienawidzę tego dnia, lecz czemu by jakoś go już nie świętować? Nie lubię też jak ten dzień mija, tak okropnie szybko, nie lubię odbierać telefonów od rodziny, nie lubię moich zdjęć i życzeń na fb. Dziwnie się czuję przynajmniej tydzień po. To najgorszy dzień w roku. A w tym, strzeliła mi... 15-ka! I czuję się...nie za staro, i nie za młodo. xp  Ale 22 grudnia nie tylko ja obchodzę urodziny, ale też Insolatte! ^^ Z całego serducha życzę ci, słońce moje, wiecznego życia, nieskończonych radości, tony czekolady pod choinkę, nieskazitelnej wagi po świętach, jeszcze raz czekolady, i tego, o czym tylko marzysz! Bardzo skromniutki prezencik dla ciebie czeka tam gdzieś na dole. Mam nadzieję, że nie jest aż tak okropny...:c :***
 Btw. nie mogę uwierzyć, jak ten czas szybko leci. Jak dla mnie, to jeszcze niedawno obiecywałam sobie, że w końcu będę się uczyć, postaram się, będę dodawać posty, siedzieć nad grafiką. Wyjaśnię stare sprawy, rozpocznę nowy etap. Jestem zadowolona, że choć część moich planów wypaliła, większość właściwie od tak, niespodziewanie. Jeszcze nie mam wymyślonego postanowienia na nowy rok, lecz być może to będzie związane z grafiką. I z tym blogiem.
 Piszę dosyć chaotycznie, ale to dlatego, że w końcu w o l n e! Ś w i ę t a, p r e z e n t y, i tak dalej. xD
 Ja sobie życzę, bym dała radę i nie poddawała się, bo mam tak często i pewne osoby są o tym aż zbyt dobrze przekonane. Życzę też, bym się opamiętała, toż to 3 klasa gimnazjum! xp
 Chciałabym też podziękować tym wszystkim osobom, które przez niecały rok i 3 miesiące miałam zaszczyt tu poznać. Ogromnie wpłynęło to na mnie, moje życie i zainteresowania, oraz być może dalsze decyzje.  Dziękuję też za wszystkie oddane na mnie głosy w sondzie NPG. Nie spodziewałam się...To takie...nie do opisania. I myślę, że nigdy nie będzie.

~ ikony




~ sygnatury





~ blendy


~ tapety


~ bannery





 Mam nadzieję, że otwieracie mi to wszystko w nowej karcie, bo jak nie, to uduszę. Jakoś nie wierzę, by jakość Bloggera miała się kiedyś polepszyć. Żałuję jedynie, że nie dałam ikonek w innej postaci, ale zanim to przemyślałam, było już za późno, więc... btw. sygnaturkę na samej górze dostałam od Anesthesii! z Shadowplay. Warto się zarejestrować, nawet jeśli znasz tylko podstawy angielskiego! xp
 Poza tą całą gadką, życzę wam Wesołych Świąt, przede wszystkim w mega pozytywnej atmosferze, wysokiej warstwy śniegu za oknem, i tylu paczek pod choinką, ile tylko chcecie!

5 komentarzy:

  1. Dobra, napiszę jeszcze raz :D
    Najbardziej pobają mi się: pierwsza i ostatnia sygnaturka - mają ciekawą budową. Poza tym przedostatni nagłówek jest taki inny :D a to, co inne zazwyczaj mi się podoba. Również jest i tym razem :D
    Pobieram sobie do tego teksturki i stocki ;)
    *i już nie bij* :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Julek... Super prace. Serio mi się podobają, a dobrze wiesz, że jestem wybredna.
    Ikony są super. Sygnatury... Hm... najbardziej podoba mi się pierwsza i trzecia. xD Za to nagłówki podobają mi się wszystkie. O tapecie już nie wspomnę :P
    A na tel, fb i na gg powinnaś coś dostać ode mnie. :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna notka!!
    Umarłam z zachwytu. ikonki *.* blendy *.* to wszystko jest takie genialne xD
    Jak trza świętować, to trza ;P
    Pobieram sb tapetkę.
    Jeszcze raz wszystkiego naj! Więcej takich notek!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeejkuuu jakie piękne prace <3 :O
    Ostatnia sygnaturka moja ulubiona! :)
    Ponownie życzę wszystkiego najlepszego kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tu ładnie. *-* Czemu mnie tu tak dawno nie było? xD
    W sumie bardzo podobają mi się ikonki. Te ostatnie najlepsze. <3 A z sygnatur to lubię tą drugą i czwartą. ;d I bannery. Oba fajne. ;>

    Złodziejska magia (książka <33). Pobieram stocki. ;)

    Pozdrawiam. <33

    OdpowiedzUsuń