poniedziałek, 3 listopada 2014

6. What doesn't kill you, makes you wish you were dead

(c) carpe.noctem <33

 Cześć! Jak wam minął ten weekend? Ok. Mhrocznie. Ja się bardziej skupiałam na obchodzeniu święta, ale nie Halloween. Nie widziałam dyni i innych ozdób u moich sąsiadów, ani dzieciaków paradujących w tandetnych strojach (ups. No może tylko Alexx)(nie no, chciałabym). Halloween do Polski aż tak bardzo nie dotarło, a do tego Święto Zmarłych jest po prostu ważniejsze. I pisze wam to chrześcijanka od jakiś..dwóch miesięcy. Bo bierzmowanie. Także - znicze zapalone, nowi kuzyni poznani. Przez ten tydzień będę jeszcze aktywna społecznie, a później wracam do roboty. Próbowałam ostatnio złapać paru ludzi, ale po prostu się nie da. Jak ja jestem - pusto. Jak mnie nie ma - pełno. Że tak napiszę. Może jest inaczej...Może mnie ktoś unika. Ale po prostu głowa mnie boli i marudzę.
 Materiałów mam dość sporo. Jak na mnie. Nagromadziło się przez te dwa miesiące. To, co mi się średnio podoba, jakieś moje ćwiczenia. Wychodzi na to, że mam tu 5 sygnaturek i 4 nagłówki/blendy. W sumie nie dodałam wszystkich... Musicie mi wybaczyć za brak dodatków. Po prostu nie ma na nic czasu. I miałabym coś ekstra, co nawet o dziwo mi się spodobało, ale...
Postanowiłam to przeznaczyć na 3 etap konkursu na KG. :]]
I błagam...otwierajcie wszystko w nowej karcie.








  A teraz spam. Słyszał już ktoś nową piosenkę BMTH? (przedtem ta linijka była dużymi literami i z paroma dodatkowymi pytajnikami...)
 Jestem pełna podziwu dla Oli'ego. I jestem z niego po prostu...dumna. Z całego zespołu, ale z niego najbardziej. Tekst może wydaje się być taki już przetworzony, zużyty do końca...Ale nie. Ma dla mnie ten wyjątkowy przekaz i to się liczy. Troszku im się znowu styl zmienia...Wystarczy to porównać do pierwszych płyt. Ale nie mam im tego za złe, bo jest naprawdę dobra. Naprawdę dobra.

Dziękuję za uwagę i że ktoś tu zajrzał. Hmm...Tak, mam nowy główny. Nie bić! :P Miłego tygodnia i w ogóle, życzy Vic. Do zobaczyska!

9 komentarzy:

  1. Nie bij tylko... Wiem, że miałam iść spać. :P
    Najbardziej podoba mi się 2 i 4 sygnatura. ;) Chociaż wiesz, że w 2 bym zmieniła troszkę ten mniejszy napis :P
    Jeśli chodzi o nagłówki to... 2 nagłówek... Dalej się będę czepiać głowy tej większej dziewczyny. I zdecydowanie najbardziej podoba mi się ten z Katy Perry. ;)
    I chyba wiem, który nagłówek chcesz dać na konkurs. xD
    Całuski :*:*:*:*

    PS
    Jestem PIERWSZA?! O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MIAŁAŚ IŚĆ SPAĆ.
      Ty głupku ty...Wiem, czego się będziesz czepiać...i nie wiem, co ty tam widzisz, a raczej czego nie widzisz...;p
      I wiem, że ty wiesz, który ja chcę dać na konkurs...xD
      I dalej siebie podziwiam, że Kaś się podoba choć troszku to, co robię...

      PS. Jesteś PIERWSZA!!

      Usuń
  2. Drown, Drown, Drown... ♥♥♥♥
    Viiiiiiiic, same cuda :3
    Z sygnaturek najbardziej podoba mi się na pierwsza ;3 Śliczna kolorystyka, no i Katy tak ładnie tu wygląda ;>
    A z nagłówków... no tez z Katy jest najlepszy, po prostu!
    (Po raz drugi Katy! Czo na poradzę...)
    Jest taki jesienny ;']

    Pozderki pozderki pozderki pozderki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleeeeek!! ♥♥♥ Don't let me drown ♥
      Dziękuję, małpo...;p
      I nie, nie wiem co mnie wzięło na Katy...

      Usuń
  3. Czy '<3' wystarczy? ;> ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest cudne, a zwłaszcza sygnaturka z Taylor <3
    Zdradzisz mi może skąd pobrałaś te liście, które całkiem często pojawiają się w Twoich pracach? Nigdzie nie mogę znaleźć ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Liście mam z różnych paczek, ale te najzwyklejsze powinny być po prostu na DA. ;)

      Usuń
  5. Twój styl robienia prac przypomina mi prace Insolatte :) fajnie że więcej jest osób które pokazują całkiem inny styl!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i Insolatte mamy taki sam styl. Mniej więcej.
      Siedzimy w tym...dwie małpy normalnie...haha xD

      Usuń