czwartek, 28 sierpnia 2014

4. Welcome to the jungle, we got fun n' games!


(c) Razeeta <33

Welcome to the jungle, we take it day by day...Hejka! Zawitała tu nowa nazwa, nowy szablon, no i...ogólnie, nowości. Ale po kolei.
 Wiedziałam, że ten blog jakoś...mi nie pasował. Dlatego postanowiłam trochę tu pozmieniać. Nowa nazwa to, jak sami zauważyliście, Dark Flames. A więc...DF jest chętne do każdej współpracy! Do tego nowy szablon, który tak szczerze, podoba mi się. Dziękuję Kass za pattern! Ten szablon idealnie pasuje do mojego gustu i możecie spodziewać się więcej takich prac. Inspirowałam się tu moją drogą Insolatte.
 Welcome to the jungle, it gets worse here everyday...Ostatni tydzień wakacji...Minęło zbyt szybko, prawda? Mnie wkręcili w jakąś wymianę do Niemiec, od razu 1 września, no i jadę. W sumie nie może być tak źle. Nadchodzę, wszystkie Primark'i!


 *dziękuję prettysmilex za tekst do ikonek! Kredyt jest już w zakładce*














*współpraca z Alex x*

*tapeta która miała być dla Alex x, ale co tam*



  Zalinkowałam wszystkie większe prace od ikonek. Blogger zepsuł mi nawet nagłówek DF.
 Nie mam pojęcia, co mnie wzięło na takie...dziwaczne prace. Nie wiem, czy komukolwiek się spodobają, ale mam nadzieję, że nie są aż tak złe.
 Piszcie w komentarzach co byście chcieli zobaczyć w następnej notce. Potrzebna mi jest jakaś tematyka...Oprócz tego zobaczycie wyniki mojej współpracy z innymi graficzkami.
 Dziękuję za wszystkie głosy oddane na mnie w sondzie na Top 10 Grafików Lata. Aż 60 głosów...Nie wierzę. Jeszcze raz dziękuję! :)
 Oraz dziękuję kochanej Shandie, która nie wiedziała, że mam tego bloga. Poza tym, miłego powrotu do szkoły, życzy Vic!

4 komentarze:

  1. OMG, znowu DAMON <3
    Cud, malina ^^
    Pozderki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ejjj! Podobają mi się te ikony. Nosz kurde. Fajnie Ci wyszyły. xD
    A sygna... Mmmm. Którą koloryzację w końcu wzięłaś Juluś?
    Całuski :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Welcome to the jungle <3 *O* już cię kocham za ten tytuł *0* <3
    Oj Vicuś Vicuś, już Ci to pisałam XD Ale te ikonki są boskie ;>
    I, ŁOSZKURDE, sygnatura z Paulem to omgomg niesamowita *o*
    Tapetka to wiesz :3 Ma honorowe miejsce na mym zacnym pulpicie XDXDXD
    (i, nie chcę nic mówić, ale zajebiaszczy wyszedł nam ten nagłówek, kurde ;<)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się bardzo sygnaturki *.* po prostu się zakochałam, a ikonki?? BOSKIE <3
    Tematyka na kolejną notkę?? Hm... może jesienna albo fantasy?? Sama wybierzesz:P czekam niecierpliwie na notkę :D

    OdpowiedzUsuń