poniedziałek, 21 lipca 2014

3. Pierwsza miłość...to chyba nie ta.

 1. Dzisiaj nie zaszalejemy. Na nic nie mam siły...Staram się, żeby to było przejściowe.
 2. Koniec smutania. Coraz bardziej poważnie myślę o książce...Wiem, że nie mam na to zbytnio pieniędzy. Wiem, co inny myślą o 'takich młodych osobach'. Ale ja się nie dam i będę próbować...W końcu 3 gimnazjum jest ponoć przepuszczalna!
3. Ikonki. Wszędzie ikonki. Coraz bardziej je uwielbiam. Lecz czy mi wychodzą?...Niekoniecznie. Te pierwsze kolorystycznie podobają mi się, reszta to takie samotniki (jak ja).





  Blogger ponoć psuje jakość...Oj, nieładnie. Za to macie ode mnie w prezencie gotowe teksty do ikonek. Mam nadzieję, że nie wyszły tak źle. Pamiętajcie o regulaminie. :)

 Ah, przypomniało mi się jeszcze coś. Dziękuję wszystkim tym, którzy głosowali na mnie w sondzie Top 10 Grafików Lata. Wiem, że nie wygram...Lecz przeżyłam ogromnie zaskoczenie, gdy zobaczyłam tyle głosów przy moim nicku. Odwdzięczę się wam za to. Naprawdę, dziękuję jeszcze raz. :) V.

  Chciałabym również zaprosić was na nowe forum Graphictoday! Znajdziecie tam nie tylko grafikę, tutoriale (w tym mój na ikonkę), lecz także możecie tam swobodnie porozmawiać z innymi. Zakładać własne tematy. I inne...;)

6 komentarzy:

  1. Czuję to samo, nie mam siły za cokolwiek się wziąć... Chyba te upały.
    Koleżanka mojej siostry w drugiej gimnazjum wydała książkę i chyba Cię zasmucę, bo tyle pieniędzy poszło na wydawnictwo, że jej rodzina musiała wziąć kredyt i do dzisiaj go spłaca. Historia była dobra, ale wybić się z książką i zrobić furorę na tyle, żeby finansowo wyjść na zysk, jest bardzo trudne. Możesz zerknąć, "Ucieczka" Ewy Tarnowskiej.
    Odpowiem Ci na pytanie co do ikon :) Wychodzą. Ikonki są cudowne, bardzo oryginalne. Uwielbiam takie nieprzesadzone cudeńka, są przejrzyste i lekkie. Zazdroszczę Ci tego zachwytu ikonkami, ja nie mogę się do nich przekonać.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdzałam. W porównaniu co udało się mojej znajomej, ta książka...Nie istnieje. Przepraszam za te słowa.
    Rozmawiałam już z wieloma osobami na ten temat. Więc...nic mnie nie zniechęca. I czy dobrze wyczytałam, że twoja koleżanka wydała ją 9 lat temu? O.o Jeśli to prawda, to...Chyba dużo się zmieniło od tego czasu.

    Ale i tak ci dziękuję, wiem o co chodzi. ;p
    Za zdanie o ikonkach też strasznie dziękuję. :) Szczerze mówiąc, zniechęcam się do szablonów i nagłówków, a robię więcej takich drobnych rzeczy...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czo Ty mnie przepraszasz, to nie moja książka :D W życiu nie widziałam tej dziewczynny, to koleżanka mojej siostry :) Mogła być wydana około 9 lat temu, moja siostra ma 24 lata więc w gimnazjum była dawno dawno :>
    Jeśli jesteś bardzo pewna swojego pomysłu i wiesz, że masz na tyle dobry warsztat i historię, żeby jakieś większe wydawnictwo się zainteresowało to czemu nie, możesz spróbować. Follow your dreams ♥
    Ja jak tylko zobaczę rozmiar pliku na ikonę to od razu nasuwa mi się myśl "strata czasu a tylko 20 kB" :D Mój słomiany zapał i nerwowość nie są dobrymi przyjaciółmi przy drobnych pracach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ikony są prześliczne <3 Bardzo mi się podobają :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pobieram textury na potrzeby bloga rockmenowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne teksty do ikonek xD na razie nie pobieram, bo nie robię ikon xD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń