czwartek, 3 lipca 2014

2. Up all night - got demons to fight



 Witam! Z tej notki jestem dosyć...zadowolona. Chociaż dzisiaj bez żadnych dodatków. Dlaczego? Zbliża się do mnie coraz więcej pracy. A chcę wypaść dosyć znośnie. Niedługo mnie gdzieś zobaczycie. Niespodzianka. ;) Do tego jeśli zdążę, pojawi się nowy szablon. Wynagrodzę wam wszystko w nast. notce.
 Cóż więcej napisać, słońce niewiarygodnie pali żywcem. Prognozują 34 stopnie. Proszę państwa, ja chcę jeszcze normalnie oddychać! Zaszywam się na pobliskim basenie. Ale tam nie można pisać...
 Co do prac, najlepszy wg mnie nagłówek z Ed'em...:) I biorę się za jakąś współpracę. Nie wiem, no, wspólny nagłówek? Warto spróbować.

 

  





Ten z Oliver'em miał być taki...No. Ale niestety, jak zwykle - zniszczyłam. I tak kłaniam się nisko. Miłego dnia, V.

11 komentarzy:

  1. Nagłówki z Oli i Edziem pobiły wszystko!
    Najpiękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne nagłówki no i Oli i Ed i mam zawał jeju i jeszcze ta piekna sygnaturka *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek z Olim mnie zmiótł na kolana. Ostatnia sygnatura - mistrzostwo świata.
    Zazdroszczę Ci techniki i stylu :')
    Jesteś chętna na współpracę? Dodałam Twój blog do "Polecanych" :)
    Pozdrawiam,
    Ariana ♥

    http://starved-souls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam innego zdania niż moje poprzedniczki. Nagłówki są piękne, ale ten z Oliverem i Ed'em przebiły wszystko :) Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym tworzeniu! :)

    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Cię <3
    Od razu zaczne od pochwał, więc tak - nagłówki mi sie wszystkie podobają, bo kocham czarno-biale prace z kolorowymi elementami.
    Sygnaturka również wymiata! naucz mnie takie robic.
    Czekam na wiecej. Bede tu czestym gościem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w ikonach! <3 Ostatni nagłówek skradł moje serducho :) Sygnaturka również śliczna i mój ulubiony element to - LIŚĆ! Fajnie się prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Zapraszam do zgłoszenia swojego bloga na nowo utworzoną Strefę Grafiki.
    http://strefa--grafiki.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nowy katalog dla młodych blogów :) http://katalog-mlodych-blogow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam niesamowitą słabość do ostatniej twojej pracy w tej notce xD po prostu prześliczna xD uwielbiam *w*

    OdpowiedzUsuń