czwartek, 26 czerwca 2014

1. Otwarcie Dark Flames!


 Witam! Od czego by tu zacząć...Początki tego bloga nie będą specjalnie uroczyste. Wcale nie zamierzam przesadzać. Stworzyłam go po to, żeby móc gdzieś dodawać inne prace niż szablony..Bo nie wypada szabloniarnii zapychać, prawda? ;p Także znajdziecie tu tekstury, koloryzacje, sygnatury, ikonki, blendy...
 Hmm, a kim ja właściwie jestem? Podpisuję się Victim. Może ktoś kojarzy mnie z Zaczarowanych Szablonów, albo z Zatraconych Dusz. Dużo piszę, i tak w sumie...Oprócz zmarnowania tego roku nic nie zrobiłam. W tym roku. No może mam więcej postanowień. Mniejsza z tym. Nie mam talentu do wesołych, bogatych i jasnych kolorystycznie prac, zdecydowanie.
 Jedynym minusem tutaj będzie to, że nie ma opcji zamawiania szablonów. Jedynie na ZS. Ale mogę zrobić nagłówki, czy coś. c:

 Szablon nie wiem, czy komukolwiek się spodoba. Ale jest. W najbliższym czasie biorę się za etykiety. Nie wszystko jest tu podpisane. Więc bardzo proszę, o niekopiowanie...:/








  Dziękuję za uwagę. :) Co byście chcieli widzieć w nast. poście? Ja przewiduję kolejne ikonki, sygnaturki i koloryzacje. Jeśli chodzi o...uwagi, to proszę mnie nie oszczędzać. 

 Mam nadzieję, że nie dam tak sobie szybko spokoju z tym blogiem. Trzymajcie kciuki. Ciao, V.

P.S. Początki dedykuję Mind ♥ ... 

4 komentarze:

  1. No heej Vic. xD Wiesz co? Pobieram koloryzacje. xD

    Wgl. Zajebiste prace. ;-; Oddaj talentu... ;c
    Z nagłówków najbardziej lubię ten trzeci, a z ikon te różowe. ;3

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :>
    Spodobała mi się sygnaturka z początku posta i 3 nagłówek.
    Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga.
    Pozdrawiam, Invisible. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejo <3 to znów ja :P wszystko w tym poście mi się podoba. Na prawdę xD
    Życzę szczęścia w blogowaniu :P
    Pozdrawiam, Natx

    OdpowiedzUsuń